به گزارش خودروکار؛
در مراسم معارفه، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو، جایگاه ایران خودرو
در صنعت خودروسازي کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و ضمن اشاره به این که
خدمات پس از فروش آخرین حلقه از زنجیره ارزش خودروسازي است گفت: ایران
خودرو برندي است که همه مردم انتظار ویژه اي از آن دارند و ما به عنوان
ویترین شرکت ایران خودرو باید وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهیم.
مدیر
عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در ادامه گفت: ایساکو و شرکت هاي
زیر مجموعه آن، شرکت هاي امداد خودرو ایران، شرکت همگام خودرو، شرکت کارت
ایران خودرو و ...بر اساس این که خدمات پس از فروش، بخش عمده اي از رضایت
مندي مشتریان را تشکیل می دهد، خود را موظف می دانند که براي پاسداشت
انتخاب مشتري،خدماتی در خور و شایسته ارایه دهند.
وي امدادرسانی را
از وظایف اصلی شرکت امدادخودرو ایران دانست و گفت: ما باید با ارایه بهترین
خدمات و برخوردمناسب با مشتري از او مراقبت و محافظت کنیم تا او تبدیل به
مشتري وفادار ایران خودرو شود.
حسینی، ارایه خدمات نوین و متفاوت را
از رویکردهاي اصلی شرکت ایساکو عنوان کرد و گفت: خواست امروز مردم
درمواجهه با شرکت هاي امدادي تغییر کرده و ما هم باید همگام با آن خود را
ارتقا دهیم تا انتظارات مشتریان را برآورده کنیم.
وي تاکید کرد:
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، همواره در تلاش و تکاپو ست تا با به
کارگیري روش هاي نوین و خلاق خدمات مطلوب و متفاوتی را ارائه کند.
حسینی
افزود: ایساکو تحولات زیادي را در بخش خدمات پس از فروش ایجاد کرده و هم
سو با سلایق و خواست مشتریان، به دنبال ارایه خدمات نو و مورد انتظار آنان
است.
مدیر عامل شرکت ایساکو تاکید کرد: امدادخودرو ایران با استفاده
از توانمندي هاي فعلی و با حضور مدیران و کارکنان باتجربه و متعهد می
تواند موجب اعتلاي گروه صنعتی ایران خودرو شود.
حسینی در پایان ضمن
تشکر از زحمات سید علی جعفري، مدیر عامل پیشین شرکت امدادخودرو ایران،
شهرام صالحی رابه عنوان مدیرعاملی امداد خودرو ایران معرفی کرد.
مزیت رقابتی ایران خودرودر
این جلسه شهرام صالحی مدیرعامل جدید امدادخودرو ایران ضمن تشکر از حسن
اعتماد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین مدیرعامل ایساکو اظهار
کرد: امداد خودرو ایران و ظرفیت ها و توانمندي هاي آن مزیت رقابتی ایران
خودرو به شمار می رود.
وي ضمن اشاره به سهم 54 درصدي ایران خودرو در
بازار و عرضه محصولات جدید در آینده اي نزدیک گفت: فعالیت هاي امداد خودرو
ایران در راستاي ایجاد مزیت هاي رقابتی و افزایش سهم بازار ایران خودرو
نقش بسیار مهمی را دارد و ما باید با کار تیمی اهداف و برنامه هاي مصوب
گروه صنعتی ایران خودرو را در قالب شاخص هاي عملیاتی به نتیجه برسانیم.
صالحی
تاکید کرد: کاهش مراجعات براي تعمیر، برخورد و رفتار امدادگر از عوامل
تاثیرگذار بر تصویر ذهنی مشتریان است که باید از فرصت هاي موجود براي بهبود
و ارتقاي رضایت مشتریان بهره برداري کنیم.
افزایش 50 درصدي ناوگان امداديدر این جلسه سیدعلی جعفري مدیرعامل پیشین امداد خودرو ایران نیز گزارشی از عملکرد این شرکت در سال هاي گذشته ارایه کرد.
وي
ضمن اشاره به افزایش 50 درصدي تعداد ناوگان امدادي گفت: تعداد ناوگان از
عدد 1000 در سال88 به 1500 در سال گذشته رسیده است که با کمک نیروهاي مجرب و
متخصص این ناوگان روزانه بیش از دو هزار و500 فعالیت امدادي ارایه شده
است.
مدیر عامل سابق امداد خودرو ایران مهم ترین شاخص شرکت
امدادرسان را مدت زمان انتظار مشتري دانست و گفت:میانگین این عدد در حال
حاضر کم تر از 30 دقیقه است که برابر با استانداردهاي جهانی است.وي افزود:
در برخی ازشهرها موفق شده ایم میانگین زمان انتظار مشتري را به عدد 27
برسانیم.
گفتنی است شهرام صالحی از در سال 76 فعالیت خود را در گروه
صنعتی ایران خودرو آغاز کرده و پس از کسب تجربه در مدیریت حوزه تولید
ایران خودرو و معاونت برنامه ریزي مواد و قطعات شرکت ساپکو، فعالیت خود را
به عنوان مدیرعامل شرکت امداد خودرو آغاز کرده است.
انتهای پیام/